ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Χαρά»: Το νέο Chatbot της ERGO που απαντά σε ερωτήσεις πελατών

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
19/05/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Το κόστος ζωής η κύρια ανησυχία για τις γενιές Gen Z & Millennial
Share on Facebook

Η ERGO Ασφαλιστική, εξελίσσοντας συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, παρουσίασε τη «Χαρά», το νέο της Chatbot. Σκοπός της «Χαράς» είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της ERGO, παρέχοντας γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση και αλλάζοντας πλήρως τα δεδομένα στην επικοινωνία.

Η εταιρεία, επανασχεδιάζοντας τη στρατηγική της, προχώρησε στη δημιουργία νέων καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών και λύσεων με στόχο την ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισής της και εστίασής της στην εξατομικευμένη εμπειρία του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, αναβάθμισε με νέες δυνατότητες τα ψηφιακά εργαλεία, απλοποιώντας τις διαδικασίες, τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες της. Επένδυσε στη χρήση της ρομποτικής από το 2021 έχοντας φτάσει ήδη τα 15 bots, με στόχο την αυτοματοποίηση, την ψηφιοποίηση και την ακόμα μεγαλύτερη απλούστευση των εσωτερικών διαδικασιών, για τη διευκόλυνση του ανθρώπινου δυναμικού στις καθημερινές του εργασίες.

Διαβάστε Επίσης

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

May 8, 2025
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα παιδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα παιδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Apr 30, 2025

Ο κ. Κωνσταντίνος Χατζησυμεών, Διευθυντής Τομέα Πληροφοριακών Συστημάτων & Διαδικασιών ανέφερε ότι «στην ERGO επενδύουμε συνεχώς στις νέες τεχνολογίες, όπως είναι η ρομποτική με βάση την οποία δημιουργήσαμε τη Χαρά. Μέσω δε της τεχνολογίας της Κατανόησης και Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας (NLU/NLP), η Ψηφιακή Βοηθός της ERGO χρησιμοποιεί τεχνικές εξατομικευμένης μηχανικής μάθησης (machine learning) για να συνομιλήσει με χρήστες και να εξαγάγει τις επιμέρους πληροφορίες που χρειάζεται για να μαθαίνει και να εξελίσσεται διαρκώς με σκοπό την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση όλων όσοι συναλλάσσονται με την εταιρεία μας.»

Η «Χαρά», βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ERGO και είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, έτσι ώστε οι επισκέπτες να λαμβάνουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες και τα προϊόντα της εταιρείας, να ενημερώνονται για οφειλές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία καθώς για την πληρωμή του ασφαλιστηρίου, ενώ έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν στην εφαρμογή ERGO forMe μέσω διαδραστικών διαλόγων.

To Chatbot της ERGO Ασφαλιστικής λειτουργεί τόσο μέσω της δυνατότητας για προσυμπληρωμένες επιλογές όσο και με ελεύθερο κείμενο, όπου ο χρήστης μπορεί να γράψει την ερώτηση και η «Χαρά» θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, προσβάσιμο 24/7 από οποιαδήποτε συσκευή. Παράλληλα, στο τέλος κάθε διαλόγου η «Χαρά» ζητάει να αξιολογηθεί η εμπειρία από το χρήστη.

Από την πλευρά της η κυρία Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού σημείωσε ότι «η ERGO Ασφαλιστική αξιοποιεί την τεχνολογία και επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και στις ψηφιακές λύσεις, ώστε να μπορεί να βελτιώνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ανταποκρινόμενη με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα στις σύγχρονες ανάγκες και επιδιώξεις των πελατών της. Η πρόκληση για όλους εμάς στην ERGO είναι να εστιάσουμε στις υποδομές και στις τεχνολογίες εκείνες που θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στη ζωή των πελατών και των συνεργατών μας».

Tags: Ergo Hellas
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ